Hart voor Pluimvee trofee voor effectieve sectorpromotie

25-2-2019  |  Door: De Hoop  |  Categorie: Vleeskuikens

Wie komt aanrijden bij het bedrijf van Oude Kotte ziet meteen een zuil met een olijke kip en de bedrijfsnaam eronder. Het is meteen duidelijk: hier woont een trotse pluimveehouder. Het professionele logo, het overzichtelijke erf en de heldere verwijzing naar de zichtstal bevestigen de eerste indruk.

Als Patrick Oude Kotte in zijn nette bedrijfskleding de bezoeker begroet is het plaatje compleet. Als bezoeker weet je: dit zit goed. En dan te bedenken dat dit alleen nog maar de buitenkant is. Het verhaal dat de Geesterense vleeskuikenhouder over zijn bedrijf en de pluimveesector vertelt is zeker zo belangrijk. Patrick en zijn vriendin José gebruiken verschillende kanalen om dat uit te dragen: van een zichtstal met een boerderijwinkel, een professionele website tot en met activiteiten op social media.

Voor zijn inzet voor het uitdragen van het positieve verhaal over de vleeskuikenhouderij verdient Oude Kotte grote waardering en daarom krijgt hij de Hart voor Pluimvee-trofee. Patrick en José ontvingen de trofee en het certificaat uit handen van Harm Prins van De Hoop Mengvoeders die het Geesterense bedrijf vanuit De Hoop begeleidt. “Echt verdiend”, benadrukt Prins.

Het gehele interview met familie Oude Kotte verschijnt in de Hart voor Pluimvee van eind februari. Bent u pluimveehouder en ontvangt u de Hart voor Pluimvee nog niet? Schrijf u snel in!